نامه؛ چند کلمه برای احمد

بابا احمد فاطمه

سلام احمد جان

میدونی من تا حالا نه تو ونه بابات را ندیدم
اما خوب یه جورایی به هم نزدیکیم و دخترعمو پسر عمو حساب می شیم .
نمی دونم چرا دلم خواست یک دفعه که من هم برات نامه بنویسم
کل شناخت من از تو ، فاطمه ، مامان و بابات همین گوگل پلاس است . نمی دونم وقتی تو این نامه را میخونی دیگه گوگل پلاسی هست یا نه اما تو فکر کن اینجا مثل یک مهمونی اینترنتی است .

خلاصه احمد ، شاید شناختم از خانواده تو شناخت کاملی نباشه ،اما دلم خواست چند تا چیز رابهت بگم . من که بچه بودم ،جنگ بود  و من بابام را خیلی کم می دیدم اما هر وقت که بود ما را می برد ساندویچی ، می نشستیم تو ماشین و چرخ میزدیم یا با هم متکا بازی میکردیم . متکا بازی این طوری که دو گروه میشیم و همدیگه را با متکا میزنیم . بابات زیاد از مامانت نمیگه  ، برا همین من مامانت را نمی شناسم اما دعا میکنم مامانت هم مثل بابات پایه بازی کردن با شما باشه. خواستم بهت بگم بازی با باباها یکی از هدیه های خوب خداست . خدا خیلی باهات مهربون بوده که بابایی داری که باهات بازی می کنه که بابایی داری که مهربونه.

حرف بعدی ام این است که بهترین خاطرات من از اتاق پذیرایی مون بود ، می دونی چرا چون یک کمد پر کتاب داشت که ما ساعت ها یواشکی اونجا کتاب میخوندیم و بعدها که بزرگترشدیم زیرزمین خونه شد پاتوقمون چون میشد بشینی وسط کتاب ها و بخونی . احمد خواستم بهت بگم باید خیلی خوشبخت باشی که بابایی داشته باشی که با کتاب زندگی می کند . این هم یکی دیگر از نعمت های خداست .

بیشتر از بابات گفتم و تو ، آخه میدونی بچه ها وقتی بزرگ میشن یادشون میره باباشون چقدر مهربون و عزیز بوده .دوباره باید چرخ روزگار بچرخه و بچه ها بابا بشن تا یاد مهربونی بابا ها کنن . خواستم بگم شاید وقتی این نامه را می خونی اینقد بزرگ شدی که فکر کنی چقد بابات عقبه از دنیا و یا هر چیز دیگه ای .

اون موقع شاید این نامه یادت بیاره که بابات بهترین ها بوده برای تو وخواهرت . راستی گفتم خواهرت می دونی خواهرها مهربونترین ادم های رو زمینن و یک گوش بی انتها دارن برای شنیدن غصه های ادم و دلشون همیشه به برادراشون خوشه . همیشه مواظب فاطمه باش ، خواهر ها دلشون کوچیکه و همون دل کوچک برای برادرا می تپه .

سفارش مامانت را هم نمی کنم چون پسرها هیچ  چیزرا توی این دنیا اندازه مامانشون عزیز نمیدارین انشالاه که تو هم این طوری .چون اگربابات مهربونه ، اگر تو خونتون شادین به خاطر مامانیه که شادی و مهربونیش توی خونه جاریه .

برای منم دعا کن
و خوش باشی و سلامت و پرایمان

الف-الف

پاسخی بگذارید

